آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...
آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...

مرداد داغ دست تو

مرداد آمد،

مرداد، یک سال رویایی را با خود آورد،

من، معتقدترینم به مرداد،

من که خوب مرداد دستانت را می‌شناسم، 

من، معتقدترینم.

من به خورشید چشمانت ایمان دارم،

به تابستان پر ثمر زندگی‌م،

به فصل‌های با تو بودن،

قدم‌های با تو ماندن،


تو دیر زمانی‌ست که بهار را با خود آورده‌ای،

فصل عاشقی بهار.

ما بهار را خوب می‌دانیم،

گل همیشه بهار زندگی ِمن و تو،

منتظر تابستان داغ مردادی‌ست که دست‌هایمان برایش می‌سازد.


خوب گوش کن، صدای زندگی را می‌شنوی؟!

خوب ببین،

 لبخند زندگی را ببین که چگونه از دور فانوس راهمان است.


حواست هست؟

که عشق ما چقدر قد کشیده‌است : )


زندگی ِ من، آرام جانم، من دنیا را با تو دوست دارم،

زیر این گنبد دوار، این تو هستی که آسمان را برای من آبی خواهی کرد.

دست‌های تو باور من است،

نفس‌هایت آهنگ خوش زندگی من است،

من به ریاضیات خیلی جدید باور دارم،

من به تو مومن‌م.

نقطه.


 این سال رویایی را با تلاش‌های عاشقانه‌‌‌مان به نظاره خواهیم نشست :)

پ.ن: هدفا مشخص، داره هی میشه قدما بلندتر :دی