آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...
آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...

ما، یه مای قوی، یه مای عاشق


چقدر زود از اولین یادداشت روز/شب تولدم میگذره. انگار همین دیروز بود... 

بند بند نوشته و لحظه لحظه نوشتنش یادمه. از آهنگ سیاوش گرفته، تا شعر خوندن مامانم، تا جاری بودن تو :)

حال و هوای تولد امسالم رو  هم دوست داشتم، یه ناهار توپ داشت یه سوپرایز جالب، کادوی قشنگم

که همیشه با ماست و لحظههای موندگار دوتاییمون ....

یه یار و همراهی دارم که همیشه و همه جا هوامو داشته و سعی کرده برام بهترینها رو رقم بزنه،

سعی کرده به وسیعترین حالت ممکن لبخند بشم، و شدم. مگه میشه تو باشی و لبخند نباشه؟! آرامش نباشه؟! 

حس زندگی نباشه؟!

تو باشی همه چیز خوب است. همه چیز جور دیگریست :) بله! با تو عشق است که معنا می‌گیرد :)

همیشه داشتمت همیشهی همیشه! گذشتهی من پر از بودن توست، بودن ما، یه مای قوی، ظرفت اکنون 

هم که پر از بودن توست و خواب آینده هم پر از تعبیر تو ... 

یه قرار نانوشته واسه نوشتن تو روز تولد دارم که بنویسم از حس و حالم تو اون روز.

یه سال دیگه گذشت، خیلی از آرزوهامون شدن داشتههامون و خیلیهاشون هم تو راهشون هستیم، 

تلاش قشنگمون رو داریم به رخ زندگی میکشیم اونم خوب میشناسه ما رو همیشه زانو زده در قبال

خواستن ما.

هر کجا هستم باشم، مهم اینه که تو مال منی، تو آسمون منی...

همونقدر وسیع و سخاوتمند و بزرگ :) تو آسمون آرزوهای منی :*

امسال سال تغییره، سال خواستنه، سال شدنه، تو یه کلام امسال سال زندگیه! سال زندگی، سال ما :) فقط و فقط ما، خودمون دوتا که میشیم بی‌نهایت :*

من+تو=ما، یه مای قوی، یه مای عاشق


پس بیش از پیش، ای زنــــــدگی سلام! ای زندگـــــدگی سلام : )