آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...
آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...

فاصله

غربت به فاصله نیست

به نسبت هم نیست

اصلا به خیلی چیزا نیست
عوضش به خیلی چیزا هست!
به خیلی چیزا!
یکی از بدترین حس‌ها اینه که چیزی رو داشته باشی و نداشته باشیش!.
مثلا وطن داشته باشی و نداشته باشی.
مثلا ...
الان مونده ام چه کنم!
روی چیزی که هست اما نیست نمیشه حساب کرد.

میشه؟
اما زورچپون دارم حسابش میکنم
از لحظه شروع و حتا شروع نشدنش میدونستم غلطه! اونم بدجور!
اما شیرجه زدم  توش
دارم همه چیز رو به خودم ثابت میکنم
وقتی ...
خودم میرم میرسم. شما بشینید و نگاه کنید.
من که راضی نیستم ... مهمه؟ نه!
پس بیخیال! بذار بخورن یه ابم روش!
اما من راضی نیستم! بیشترش رو پس میدن!


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد