آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...
آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...

گمشده

دوستت دارم ها گفتن خوب است

اما نمی دانی شیرینی خواندن نگاهی را که از شوق دیدارت لبریز است و سرشار از عشقی که تا نگاهش جاری است از جان و دل سرازیر می شود تا بی کران به سمت تو و تبل پرآوای رسوایی که کر می کند گوش نامحرمان دل را...

دوستت دارم های پنهانی ام هزار بار تقدیم تو باد

می دانم که می دانی

میدانی که می دانم

همینگونه بمان

آرام و رویایی

پناهم باش

دوستت دارم همینطور که هستی نه کم و نه زیاد

به من فرصت بده تا دوباره جرات گرفتن دستانت را در پناه امن عشق پیدا کنم

به من فرصت بده تا خودم را از نو پیدا کنم

اما این را موقتا تا آخر دنیا با خودت همراه کن

که عشقت مرا بزرگ کرد

در کنار عشقت قد کشیدم

به من فرصت بده تا گمشده ی دورنم را بیابم

قول می دهم از نو عشق را با هم تجربه کنیم

از نو عاشقت می شوم چون من تو را می خواهم بی کم و کاست


نظرات 1 + ارسال نظر
بــاران سه‌شنبه 17 خرداد 1390 ساعت 03:53 ب.ظ http://the-rain.blogsky.com

عشق خواستن است ! بی کم و کاست !

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد