آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...
آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...

رسم عاشقی

در عشق حکمتی است که هلاوت نگاه لیلی وار جنون را به خنکای وصل رویاهای صادقه ی باور دل های شکسته می خواند 

می دانم شرط عشق باختن است 

می دانم رسم عشق ویرانگی است 

می دانم که این باختن خوب است و ویرانگی زمینه ی خودساری است 

باختن حواست باشد منظور دل در گرو دادن است و دم نزدن 

و ویرانگی همان شکستن سد غرور با تسلیم قصه ی همیشه ی نوازش چشمانت  

خرابم کن 

مرا بباز 

ویرانم کن 

که من آماده ام تا من شوم 

تا این من عشق را مشق کنم و قد بکشم و عاشقی را بلد شوم و کنار شانه های تو رسم دیوانگی را خوب ِ خوب بلد شوم... 

بیا از دوستت دارم های کوچک شروع کنیم تا قدم قدم به عشق افلاکیمان نزدیک شویم... تا درک کنیم این راه را، رسمش را و قاعده ی بازی اش را... 

نظرات 1 + ارسال نظر
بــاران سه‌شنبه 18 مرداد 1390 ساعت 02:12 ق.ظ http://the-rain.blogsky.com

این بازی تا تهش همین است آوینا / و زندگی آنقدر کوتاه که فرصت هی باختن نمیدهد ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد