آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...
آویـــــــنا

آویـــــــنا

و این‌ها همه بهانه است ...

​داشته‌ها خواسته‌ها تلاش‌ها


یه چیزایی هست! هست؟! همممم! حالا گیریم که هست!

یه چیزایی نیست! نیست؟! نیست دیگه!

خب
، حالا!
واسه رسیدن به خواسته‌ها باید تلاش کرد! خواسته‌هات چیان؟! همممم... زیاد نیستن اماخب تلاش‌مندن! خب تلاش کن! اگه تلاش کنی می‌شه زمان‌مند مثلن! یعنی روی روال بیوفتی بعد یه بازه‌ی زمانی که وقتش بشه و به اندازه‌ی کافی و لازم تلاشش شده باشه، نتیجه‌‌ی دلخواه حاصل میشه!

اما اگه تلاش نکنی، فقط بگی خواسته‌هام اینان! (از تلاش‌مندی و زمان‌مندی در میان می‌شن سایش‌مند! :|) فقط باید تا آخر عمر اشاره کنی بهشون و بگی یه روزی اینا خواسته‌های من بودنا!! (اگه اون موقع هم نبودن و نباشن باز!)... آی تویی که تلاش نکردی، بی‌خود کردی آرزو کردی و خواستی! والا! تعارف که نداریم! :دی

اون‌وقته که دیگه هی می‌گی «اگه!» «کاش!» «​شاید!» و یه عباراتی جهت خنکیِ دل مثل «حالا قسمت نبود!» و....
البته شاید واقعن بعضی وقتا انگار قسمت(!) نیست! چون هی تلاش می‌کنی، هی نمی‌شه! هی تلاش می‌کنی، هی نمی‌شه...! همممم... قمست چیه؟! چمیدونم! اینم بالاخره یه استیت ترپ هستش که توش بیوفتی در اومدنی نیستی :| یعنی گاهی برخورد دوتا شهاب‌سنگ از رخداد اون چیزی که با تمام وجودت می‌خوای اتفاق بیوفته محتمل‌تره!!

می‌دونی! می‌خوام، یه چیزایی رو! بعد وقتی میام تلاش کنم تو دلم اینه که اینا واسه منن، بعد می‌گم نکنه از دستشون بدم؟! یعنی اصن یه حس غریبی‌ـه که شاید نشه گفت اما خب همچین چیزایی!
حالا خلاصه کنمش! در تاریخ هم ثبتش کنم، اینکه من این حرفا حالیم نیست... تقریبن حدود ۶ ماه دیگه و تا یک سال دیگه باید باید باید به یه چیزایی رسیده باشمو یه چیز‌هایی هم برسه بهم خب!
آدمی به امید زنده‌س!
نور لوز هُپ...
ما که رفتیم آسیا! :دی
شما هم واسه خواسته‌ها و داشته‌هاتون بجنگین! اما اصل زندگی رو فراموش نکنید که شوخی‌تر از این حرفاس! آفرین! :دی

پ.ن.۰: ۱۶ مهر ۹۲ اومدم خواستنم رو ثبت کردم! یه روز هم میام داشتنم رو ثبت می‌کنم! :)
پ.ن.۱: منتظر یه من ِجدید باشین! خودم هم منتظرم البته :دی
پ.ن.۲: اینو یادم رفت بگم! باید از تلاش و مسیر رسیدن به هدف لذت برد! این تلاشه و مسیره مثل جاده‌س توی یه سفر که قشنگ‌ترین قسمت ماجراس!
پ.ن.۳: لبخند زده و پر از امید و حسای خوب می‌ریم به جنگ زندگی! :)

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد